تاریخ بروز رسانی : 3 مرداد ماه سال 1403 ساعت 15:00

تکنولوژی

قابلیت نوت Notes دایرکت اینستاگرام یا استاتوس دایرکت اینستاگرام

blog

 

حتما این روزها شما هم وقتی وارد دایرکت اینستاگرام خود می‌شوید، متوجه نواری در بالای صفحه شده‌اید که دوستانتان در نوت Notes دایرکت اینستاگرام با جمله‌ای کوتاه استاتوس یا وضعیت خود را به اشتراک گذاشته‌اند. این یکی از جدیدترین ویژگی‌های اینستاگرام با عنوان نوت Notes دایرکت اینستاگرام است که در آپدیت جدید این اپلیکیشن به کاربران ارائه شده است.

 

نوت اینستاگرام چیست؟

قابلیت نوت اینستاگرام به کاربران کمک خواهد کرد تا افکار و ایده‌های خود را در قالب متن‌های کوتاه با دیگران به اشتراک بگذارند‌. این قابلیت فقط امکان انتشار متن‌های ۶۰ کاراکتری به همراه ایموجی را فراهم خواهد کرد. کاربران برای انتشار این پست‌ها بایستی به صفحه اینباکس دایرکت خود رفته و از بین فالوورهای یا کلوز فرندهای خود، افرادی را که دوست دارند یادداشت را ببینند انتخاب کنند. سپس این یادداشت‌ها پس از انتشار در بالای صفحه اینباکس این افراد به مدت ۲۴ ساعت ظاهر خواهد شد.

پاسخ‌های داده شده به این متن‌ها، به صورت پیام دایرکت در اینباکس ارسال خواهد شد.

https://sorinhamrah.ir/storage/uploads/Untitled-1_1671540702.jpg

 

با در نظر گرفتن اولویت‌های اینستاگرام در سال ۲۰۲۲، راه‌اندازی ویژگی استتوس در دایرکت اینستاگرام منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر تمرکز روی ویدیو (عمدتاً Reels)، این برنامه توجه به پیام‌رسانی را نیز دوبرابر کرده است و در اوایل سال جاری تعداد زیادی از ویژگی‌های پیام‌رسانی جدید را عرضه کرده است.

 

به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، «پیام‌رسانی اولین راه ارتباط آنلاین افراد است. با این اوصاف، آیا نوت Notes دایرکت اینستاگرام باعث تشویث مشارکت و مکالمات بیشتری در دایرکت اینستاگرام می‌شود؟ آیا کاربران سبک محتوای بیشتر مبتنی بر متن را در توییتر دوست خواهند داشت؟ ما کنجکاو هستیم که ببینیم این ویژگی چگونه عمل می‌کند.»

 

تا اینجا این همه چیزهایی است که تا به حال در مورد نوت Notes دایرکت اینستاگرام می‌دانیم، البته آدام موسری در آخرین استوری اینستاگرام خود اعلام کرده است که امکام اشتراک‌گذاری استتوس دایرکت اینستاگرام در حال حاضر در برخی از نقاط دنیا فعال نیست ولی به زودی کاربران ساکن اتحادیه اروپا، انگلستان و ژاپن نیز می‌توانند از این ویژگی جدید اینستاگرام استفاده کنند.

 

چگونه نوت Notes دایرکت اینستاگرام بگذاریم؟

در Inbox خود در اینستاگرام، بخش یادداشت جدیدی را در بالای صفحه خود خواهید دید. اگر هر یک از فالوورهای شما (که شما آنها را دنبال می کنید) یک یادداشت ایجاد کرده باشد، اینجاست که آن را خواهید دید. برای ایجاد یادداشت جدید، علامت «+» را فشار دهید. پیام خود را تایپ کنید، انتخاب کنید که می خواهید آن را با چه کسی به اشتراک بگذارید و اشتراک گذاری را فشار دهید.

 

همچنین درست مثل حالتی که در استوری‌های اینستاگرام وجود دارد، می‌توانید انگشت خود را روی نوت Notes دایرکت اینستاگرام هر کسی که می‌خواهید نگه دارید؛ سپس صفحه‌ای مطابق تصویر زیر برای شما باز می‌شود و می‌توانید نوت Notes دایرکت اینستاگرام او را میوت کنید، با گزینه‌ی Report او را ریپورت کنید یا اینکه با انتخاب View Profile پروفایل او را مشاهده کنید.

 

https://sorinhamrah.ir/storage/uploads/Untitled-2_1671540535.jpg

 

درست همان‌طور که می‌دانیم، تعداد دایرکت‌های دریافتی در یک پیج اینستاگرامی به پویایی صفحه و بالا بردن تعامل آن کمک خواهد کرد. به همین خاطر استفاده از این ویژگی جدید اینستاگرام می‌تواند به شما در میزان دریافت دایرکت اینستاگرامی کمک کرده، البته به این نکته توجه کنید که نباید هیچ پیامی را در اینستاگرام خود بدون پاسخ بگذارید.

 

ساعت مچی مشکی الکترونیکی

Brand
دسته بندی: الکترونیک
کد: MS46891340

80000 تومان
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است..
  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی.
  • مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد..